Reklamo
Reklamo (angle) de la Encyclopaedia Britannica (1913).
Reklamo estas disvastigata informo, kiu instigu homojn fari ion, plej ofte aĉeti iujn varojn aŭ servojn. Sed ankaŭ ekzistas socia reklamo. Preskaŭ samsignifa estas varbado.
IKEV difinas reklamon jene: "reklamo estas influado sur la publiko aŭ difinitaj grupoj per diversspeca publikigado kaj/aŭ aliaj rimedoj kun la celo stimuli la vendon de difinitaj varoj aŭ servoj".[1]
Laŭ la difino de NPIV, varbado estas instigado por ke iu aniĝu al grupo, partio, doktrino.[2]
Enhavo
1 Rimedoj de reklamo
2 Gravaj entreprenoj
3 Vidu ankaŭ
4 Referencoj
Rimedoj de reklamo |
- Afiŝoj
- Flugfolioj
Gazetoj, ĵurnaloj kaj revuoj
Interreto (vidu ankaŭ la artikolon spamo)- Radio (komunikilo)
- Televido
Gravaj entreprenoj |
- JCDecaux
Vidu ankaŭ |
- Spamo
- Propagando
- Emblemo
- Esperanto-varbado
- Anonco
- Publikaj rilatoj
- Komerca arto
Referencoj |
↑ Muniksma, F. (1990) International Businessn Dictionary in eleven languages – Internacia komerca-ekonomia vortaro wn dekunu lingvoj. Ĉina Esperanto-Eldonejo, Pekino sub aŭspico de Instituto por Esperanto en Komerco kaj Industrio, Nederlando (IKEV)
↑ Ref. 2 pri "varbi" en vortaro.net [1]