Reklamo






Reklamo (angle) de la Encyclopaedia Britannica (1913).


Reklamo estas disvastigata informo, kiu instigu homojn fari ion, plej ofte aĉeti iujn varojn aŭ servojn. Sed ankaŭ ekzistas socia reklamo. Preskaŭ samsignifa estas varbado.


IKEV difinas reklamon jene: "reklamo estas influado sur la publiko aŭ difinitaj grupoj per diversspeca publikigado kaj/aŭ aliaj rimedoj kun la celo stimuli la vendon de difinitaj varoj aŭ servoj".[1]


Laŭ la difino de NPIV, varbado estas instigado por ke iu aniĝu al grupo, partio, doktrino.[2]




Enhavo






  • 1 Rimedoj de reklamo


  • 2 Gravaj entreprenoj


  • 3 Vidu ankaŭ


  • 4 Referencoj





Rimedoj de reklamo |



  • Afiŝoj

  • Flugfolioj


  • Gazetoj, ĵurnaloj kaj revuoj


  • Interreto (vidu ankaŭ la artikolon spamo)

  • Radio (komunikilo)

  • Televido



Gravaj entreprenoj |


  • JCDecaux


Vidu ankaŭ |



  • Spamo

  • Propagando

  • Emblemo

  • Esperanto-varbado

  • Anonco

  • Publikaj rilatoj

  • Komerca arto



Referencoj |





  1. Muniksma, F. (1990) International Businessn Dictionary in eleven languages – Internacia komerca-ekonomia vortaro wn dekunu lingvoj. Ĉina Esperanto-Eldonejo, Pekino sub aŭspico de Instituto por Esperanto en Komerco kaj Industrio, Nederlando (IKEV)


  2. Ref. 2 pri "varbi" en vortaro.net [1]





  • Reklamo en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)

  • Kategorio Reklamo en la Vikimedia Komunejo (Multrimedaj datumoj)


  • Reklamo en ReVo









Popular posts from this blog

Ponta tanko

Tantalo (mitologio)

Erzsébet Schaár