Lastoĉka
ES1 / ES2G Lastoĉka | |
---|---|
Nomo kaj tipo | |
Alia nomo | ruse Ласточка |
Tipo | Elektra motortrajno |
Servado | |
Servado | 2013 - |
Fervoja operatoro | Rusaj fervojoj |
Produktado | |
Produkta lando | Germanio (ES1) Rusio (ES2G) |
Produktisto | Siemens AG |
Fabriko | Krefeld (Germanio) Uralskije Lokomotivi (Rusio) |
Modelo | Siemens Desiro |
Formacio | 5 / 10 |
Trajtoj | |
Longeco | 26,031 m (motorvagono) 24,8 m (veturilo) |
Larĝeco | 3,48 m |
Alteco | 4,4 m |
Pordoj | po 2 ambaŭflanke |
Maksimuma rapido | 160 km/h / 200 km/h |
Pezo | 268 t (5 veturiloj) 536 t (10 veturiloj) |
Kapacito | 453 |
Elirpovumo | 6 000 kW |
Ŝpuro | 1 520 mm |
Kurenta sistemo | ES1 25 kV 50 Hz kaj 3 kV Kk ES2G 3 kV Kk |
Lastoĉka (ruse Ласточка, Hirundo) estas altrapida trajno kiu baziĝas sur platformo de Siemens Desiro por la Rusaj fervojoj. Elektrotrajno ES1 funkcias per alterna kaj kontinua kurentoj kaj ES2G / ES2GP per kontinua kurento ("G" = "urba", "P" = "premium").
Bildgalerio |
ES2G - Stirejo
ES2G - Interno
Vladimir Putin kaj Sergej Sobjanin en Lastoĉka ĉe inaŭguro de Centra ringo de Moskvo
ES2G en Luĵniki
ES2G en Koptevo
Vidu ankaŭ |
- Elektra motortrajno
- Desiro de Siemens
- Rusaj fervojoj
- Centra ringo de Moskvo