Lastoĉka
ES1 / ES2G Lastoĉka | |
|---|---|
| |
| Nomo kaj tipo | |
| Alia nomo | ruse Ласточка |
| Tipo | Elektra motortrajno |
| Servado | |
| Servado | 2013 - |
| Fervoja operatoro | Rusaj fervojoj |
| Produktado | |
| Produkta lando | |
| Produktisto | Siemens AG |
| Fabriko | Krefeld (Germanio) Uralskije Lokomotivi (Rusio) |
| Modelo | Siemens Desiro |
| Formacio | 5 / 10 |
| Trajtoj | |
| Longeco | 26,031 m (motorvagono) 24,8 m (veturilo) |
| Larĝeco | 3,48 m |
| Alteco | 4,4 m |
| Pordoj | po 2 ambaŭflanke |
| Maksimuma rapido | 160 km/h / 200 km/h |
| Pezo | 268 t (5 veturiloj) 536 t (10 veturiloj) |
| Kapacito | 453 |
| Elirpovumo | 6 000 kW |
| Ŝpuro | 1 520 mm |
| Kurenta sistemo | ES1 25 kV 50 Hz kaj 3 kV Kk ES2G 3 kV Kk |
Lastoĉka (ruse Ласточка, Hirundo) estas altrapida trajno kiu baziĝas sur platformo de Siemens Desiro por la Rusaj fervojoj. Elektrotrajno ES1 funkcias per alterna kaj kontinua kurentoj kaj ES2G / ES2GP per kontinua kurento ("G" = "urba", "P" = "premium").
Bildgalerio |

ES2G - Stirejo

ES2G - Interno

Vladimir Putin kaj Sergej Sobjanin en Lastoĉka ĉe inaŭguro de Centra ringo de Moskvo

ES2G en Luĵniki

ES2G en Koptevo
Vidu ankaŭ |
- Elektra motortrajno
- Desiro de Siemens
- Rusaj fervojoj
- Centra ringo de Moskvo